Për t’iu ofruar kënaqësi maksimale gjatë drejtimit të makinës suaj, KONA N DCT e re ofrohet thashmë me një transmission me 8-shpejtësi, me një motor 2.0 Turbo. Transmetimi i brendshëm N DCT i është nënshtruar testimeve rigoroze të performancës dhe qëndrueshmërisë përpara lancimit së tij.
SUV-i i parë i performancës së lartë të kompanisë do të jetë i disponueshëm me një Transmision Dual-Clutch me tetë shpejtësi, i njohur si N DCT, duke ofruar karakteristika me performancë të lartë për të pasur edhe më shumë argëtim në drejtimin e makinës.
N DCT siguron përvojën tërheqëse të një kutie ingranazhesh me komoditetin e një transmetimi automatik.
KONA N e re vjen me N DCT, i cili shton një logjikë të veçantë kontrolli të ndërrimit të marsheve në 8DCT, për të maksimizuar ndjeshmëritë dinamike dhe performancën e këtij SUV të ri me performancë të lartë.
N DCT: Krijuar posaçërisht për performancë të lartë
N DCT është versioni i përmirësuar i ndërmarrjes i zhvilluar 8DCT, një transmetim me tufë të dyfishtë të tipit të lagësht me tetë shpejtësi. Për ta bërë atë të përshtatshëm për modelet N, 8DCT mori përmirësime në qëndrueshmëri, duke e lejuar atë të trajtojë kërkesat e automjeteve me performancë të lartë. Me motorin 2.0-litër T-GDI, ai jep performancën më të mirë duke aplikuar raporte unike ingranazhesh. Njësia e kontrollit të transmisionit kalibrohet për N, duke rezultuar në zhvendosje më të shpejtë dhe mundësimin e një sërë veçorish ekskluzive të drejtimit.
Teknologjia N DCT e Hyundai u ofrua së pari në VELOSTER N, një model i disponueshëm në Amerikën e Veriut dhe Kore si dhe erdhi në modelin i30 N të ri si rezultat i reagimeve të vlefshme të komunitetit Hyundai N. Në rastin e KONA N krejt të re, Hyundai ka specifikuar të gjitha njësitë me N DCT.
Transmetim i tipit Wet-type për ftohje më të mirë gjatë drejtimit
DCT i tipit Wet- type (të lagësht) është strukturisht i ngjashëm me një transmetim manual, duke e bërë atë në mënyrë të ngjashme efikase në shpërndarjen e energjisë dhe përgjigjen e zhvendosjes. Në krahasim me një kuti shpejtësie të tipit të thatë, DCT i tipit Wet- type përdor dy pompa elektrike vaji për të zvogëluar sasinë e fërkimit midis pjesëve në lëvizje dhe për një ftohje më të mirë të tufës, duke lejuar kështu që një sasi më e lartë e çift rrotullues të transferohet përmes kutisë së shpejtësisë .
Sistemi i pompës elektrike është i përbërë nga Pompa Elektrike e Vajit, e cila është përgjegjëse për vajosjen e ingranazheve dhe ftohjen e tufës dhe Pompën Elektrike të Vajit me Presion të Lartë, e cila furnizon akumulatorin me vaj dhe ruan presionin e nevojshëm për të kontrolluar ndërrimin e ingranazhit. Së bashku, ata sigurojnë që DCT Wet-type (i lagësht) mund të funksionojë me humbje minimale të fuqisë së motorit, duke rezultuar kështu në një ekonomi më të mirë të karburantit si një efekt anësor i mirëpritur. Ky sistem i ri, i azhurnuar i pompave rrit numrin e aplikacioneve për N DCT Ëet-type, duke e bërë atë optimale për aplikime me çift rrotullues të lartë.
Përfitimet janë të dyfishta: Ky sistem rezulton në përmirësimin e performancës duke rritur lejimin maksimal të momentit rrotullues, dhe automjeti është më argëtues për tu drejtuar për shkak të rritjes së efikasitetit të transmetimit të energjisë dhe performancës së nxitimit.
Përveç performancës së tij të rritur, aplikimi i N DCT gjithashtu përmirëson dinamikën e ngarjes. Vaji i ftohësit vazhdimisht e mban tufën në temperaturën optimale të punës, duke parandaluar mbinxehjen gjatë ngarjes me performancë të lartë kur makina shtyhet në kufijtë e saj. Sidoqoftë, edhe në rrugë të mbingarkuara ose pjerrësi të mëdha, ku transmetimi pëson një sforcim të shtuar, N DCT ju garanton një udhëtim të qetë dhe të qëndrueshëm.
KONA N: një U SUV i nxehtë ’me 280 PS dhe N DCT
KONA N e re me N DCT do të jetë pjestarja e fundit për familjen Hyundai N, familja Hyundai me performancë të lartë, e inspiruar nga motorsporti.
Kombinon performancën pa kompromis të një modeli N me komoditetin e një SUV-i. Dashamirësit e performancës do të vlerësojnë motorin 2.0 T ‑ GDI me 280 PS. Ajo përmban karakteristikë të rrymës së rrafshët që siguron më shumë fuqi rrotullues në minutë me rreze të mesme dhe të lartë. Sasia e re më e lartë e momentit rrotullues po shfrytëzon më shumë potencialin e motorit në situatat e ngarjes së përditshme. Karakteristika e re e fuqisë së motorit gjithashtu përmirëson nxitimin në intervalin me shpejtësi të mesme dhe të lartë dhe jep një performancë të lartë vazhdimisht, madje edhe në një larmi kushtesh të temperaturës së jashtme.